loading...
نقدونی
تابلوی اعانات (پست ثابت)

لطفا سایت مارا به دوستانتان معرفی کنید

می توانید با عضویت در سایت مطالب خود را برای ما بفرستید

====شروع به کار نقدونی====

علی سمیعی بازدید : 167 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

عشق و نفرت را نمی توان نقطه ی مقابل یکدیگر قرار داد، عشق در لحظه ای به وجود می آید، نفرت هم می تواند در لحظه ای بوجود بیاید. اینها هر لحظه ممکن است به یکدیگر بدل شوند و یا در ظاهر یکی باشند و در باطن دیگری.

داستان "ملیفیسنت" پاراگرف ابتدایی را در قالب یک داستان قدیمی با تغییرات بسیار بیان می کند. اکثرا همه ی ما داستان زیبای خفته را شنیده ایم، دختری زیبا روی که توسط یک جادوگر شیطانی طلسم می شود و تنها راه رفع این طلسم، عشق واقعی است. راه حل در این داستان هم همین است اما اینبار داستان از زاویه ای دیگر بیان می شود.

علی سمیعی بازدید : 137 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

نور و تاریکی، بهشت و جهنم، اینها نشانه هایی هستند از تقابل میان خوب و بد.

اما این باعث نمی شود که هرکس در نور است از نور باشد و هرکس در تاریکی ها باشد، تاریک باشد. اینهارا می توان در انیمیشن "شمشیر بهشتی" دید. درست است داستان کلی این انیمیشن کلیشه ای بنظر می رسد اما نکاتی در انیمیشن گنجانده شده که داستان را از آن حالات همیشگی در می آورد.

داستان از این قرار است که در یک قبیله شمشیری به نام "شمشیر بهشتی" وجود دارد که بسیار قدرتمند است و در صورتیکه کسی جز فرد برگزیده از آن استفاده کند، شمشیر اورا آرام آرام به کشتن می دهد. رئیس این قبیله معتقد بوده که اگر او پسری داشته باشد آن فرد برگزیده است و اصلا به دختران خود توجه نمی کند. در حالیکه دو دخترش از بهترین جنگجویان هستند او از دختر بزرگترش می خواهد که شمشیر را در زمان حمله ی شاه بوهان، که برای گرفتن شمشیر به آنجا آمده، این شمشیر را به فرد برگزیده برساند و....

علی سمیعی بازدید : 135 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (0)

طبقه ی حساس ساخته ی کمال تبریزی و با هنرمندی رضا عطاران، یکی دیگر از فیلم هایی است که می خواهد افرادی را به تصویر بکشد که در قالب دین، دست به هرکاری می زنند، اما اینبار داستان جور دیگری روایت می شود و طبق کلیشه های همیشگی نیست.

داستان درمورد مردی بسیار متعصب و غیرتی است که پس از فوت همسرش به اصرار فرزندانش به سفری که از قبل پیش رو داشته می رود و پس از بازگشتش با مشکلی مواجه می شود که زندگی او را بهم می ریزد، در قبری که زنش خاک شده بود، به جای او در طبقه ی دوم قبر، مردی دیگر را خاک کرده اند. حال او می خواهد که جنازه ی این مرد را از قبر خارج کند که در این میان مشکلات زیادی در راه است که او با راه حل هایی می خواهد آنرا حل کند اما همه چیز به اینجا ختم نمی شود.

علی سمیعی بازدید : 134 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

تنها چیزی که در دنیا به سرعت می تواند روی دیگر افراد را نشان دهد و زندگی هارا از این رو به آن رو کند، پول است، پول ممکن است گاهی مایه ی بدبختی هم بشود، می تواند تمام روابط را از بین ببرد، هیچکس نمی تواند بگوید که پول مطلقا مایه ی بدبختی و یا مطلقا مایه ی خوشبختی افراد است.

خط ویژه روایت مردی است که تصمیم می گیرد با همسرش و برادر زنش، دست به یک دزدی ده میلیاردی بزنند، آنهم از طریق هک کردن سیستم بانکی و انتقال پول ها از حساب یک کله گنده به حساب خودشان، همه چیز خوب پیش می رود تا اینکه شماره حساب نهایی را اشتباه وارد می کنند و پول به حساب مشترک دو دوست که لنگ 5 میلیون هستند ریخته می شود و از اینجاست که چالش ها شروع می شود و تعقیب و گریز ها، جنجال ها و داستان هایی که در این بین پیش می آیند داستان را پیش می برند.

علی سمیعی بازدید : 123 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

مبارزان خیابانی بازهم به میدان نبرد بازی های مبارزه ای پا گذاشتند و حریف طلبیدند، شاید غافل بودند از اینکه هستند کسانی که در جهنم سوزان زندگی می کنند و آماده اند تا کسی آنهارا برای مبارزه طلب کند تا به سرعت آنهارا شکست دهد.

این بدین معناست که حرف انتهایی را اینبار ابتدا می زنیم، ultra street fighter IV در برابر رقیبان خود مثل tekken و mortal kombat شکست سنگینی خورد. در زمانی که کنسول های نسل هشتمی پا به عرصه ی بازی ها گذاشته اند، و PCها هرروز قدرتمندتر از قبل می شوند، نیاز است که بازی ها را نیز به جلو پیش ببریم و ابتدای امر در بخش بصری کار کنیم، به نظر من در ابتدای کار، گرافیک یک بازی مهمترین بخشی است که می تواند یک مخاطب را جذب خود کند، گرافیک های پایین و دور از واقعیت تا بحال بسیاری از عناوین را شکست داده و از ذهن ها پاک کرده است، البته نمیگوییم که گیم پلی بازی مهم نیست، اما این در مرحله ی بعدی است.

 

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
نقدونی مرجع نقد و منتقدین، دانلود و سرگرمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 684
  • بازدید کلی : 14,691
  • کدهای اختصاصی