loading...
نقدونی
تابلوی اعانات (پست ثابت)

لطفا سایت مارا به دوستانتان معرفی کنید

می توانید با عضویت در سایت مطالب خود را برای ما بفرستید

====شروع به کار نقدونی====

علی سمیعی بازدید : 39 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

رد کارپت ساخته ی رضا عطاران، روزهای انتهایی ماه رمضان به روی پرده سینما رفت، این عنوان توسط بسیاری از منتقدین مورد توجه قرار گرفت، و بسیاری هم ایرادات کلی به این فیلم وارد می کردند. در هر صورت نصیحت همیشگی ما در مورد فیلم ها، به شما این است "شنیدن کی بُود مانند دیدن"

داستان "رد کارپت" از این قرار است که مردی که عاشق سینما و فیلم است و تا بحال چندین مورد بازیگری سیاه لشگر نیز انجام داده است، می خواهد به جشنواره کن برود تا کارگردانان مشهور جهانی مثل "وودی آلن" را از نزدیک ببیند و فیلمنامه ی خود را برای ساخت به یکی از این کارگردانان پیشنهاد کند. سفر او با موفقیت انجام می شود اما چالش هایی که در شهر "کن" برای او اتفاق می افتد ادامه ی داستان را پیش می برد.

علی سمیعی بازدید : 161 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (1)

دانلود انیمیشن Bad days فصل سوم (جدید)

 

انیمیشن bad days مجموعه ی انیمیشن های طنز است که با به تصویر کشیدن بخش هایی طنز از قهرمان های کمیک، انیمیشن ها، سریال ها و فیلم های مختلف طرفداران زیادی جلب کرده است

فصل سوم

تا قسمت 12 به پست اضافه شد

پایان فصل سوم

دانلود در ادامه مطلب 

علی سمیعی بازدید : 56 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

دوباره فیلمی از کمیک های "مارول" که اتفاقا دوباره دومین قسمت است. نام این فیلم "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان" است. ابتدا اجازه دهید کمی از گذشته، از "کاپیتان آمریکا: آخرین انتقام جو" بگوییم، جایی که اکثر داستان در دهه 40 میلادی می گذرد. اما داستان در کنار جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. یک انسان مورد آزمایش قرار گرفته به نام "اشمیت" می خواهد با نابودی اکثر دنیا حکومت آنرا بر عهده بگیرد و این طرز فکر حاصل سرمی تکامل نیافته است که به او تزریق شده.

استیو راجرز پسری جوان است که در جریان جنگ جهانی دوم میخواهد به ارتش برود اما به دلیل ضعف جسمانی از جنگ معاف می شود. دکتری که سرم "اشمیت" را پیش از این ساخته بود، اینبار پس از تکامل آن تصمیم می گیرد این سرم را به استیو تزریق کند، این باعث می شود او مردی قوی و تقریبا ضدضربه شود که طی جریانتی به کاپیتان آمریکا تبدیل شده و دست آخر با اشمیت می جنگد و او را می کشد (انتهای تمام داستان های قهرمانی تاکنون که چنین بوده)

علی سمیعی بازدید : 56 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

دو شرکت کمیک DC و Marvel سال هاست که با قهرمان هایشان و داستان های جذاب هرکدام، با جذب طرفداران، با یکدیگر رقابت می کنند، اما چه کسی برنده بوده؟ بدون شک با توجه به تیتر مطلب قرار نیست که در مورد کمیک های دو شرکت صحبت کنیم و دست آخر متوجه شویم که کدامیک بهتر است یا کدامیک طرفدار بیشتری دارد؟

در اینجا ابتدا صحبتی کوتاه در مورد بخش سینماتیک این دو شرکت داریم، شاید در این مورد بتوان پیروز میدان را با توجه به فروش بلیط های هر فیلم، معلوم کرد. از جمله فیلم های مشهوری که شرکت DC تا بحال منتشر کرده است، می توان سه گانه ی بتمن، و man of steel را نام برد، (البته فیلم های دیگری از جمله فانوس سبز، سوپر من، و چند فیلم دیگر از بتمن و واندر وومن نیز هست) شرکت Marvel هم که جدا از سه گانه ی spider-man تابحال دو فیلم دیگر The Amazing spider-man هم منتشر کرده که به نوعی عنوان مرد عنکبوتی را از سر گرفته. همچنین فیلم های iron man، هالک، و کاپیتان آمریکایی (منتظر نقد این عنوان باشید)، را ساخته. 

علی سمیعی بازدید : 43 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت تمام بازدیدکنندگان عزیز

سایت نقدونی در قبال خدمات مانند بسیاری از سایت های دیگر هزینه ای دریافت نمی کند 

بنابراین بسیاری از سایت ها این خلاء را با تبلیغات و پاپ آپ ها پر می کنند که این پاپ آپ ها و تبلیغات برای بازدیدکنندگان آزاردهنده است. از این رو سایت نقدونی با راه اندازی صفحه ی خرید شارژ این خلا را پر می کند تا هم برای شما عزیزان خدماتی کرده باشیم و هم از ارائه ی تبلیغات بیهوده در سایت جلوگیری کنیم

صد البته که فقط اینکار با کمک و همکاری شما میسر است، با خرید از صفحه ی شارژ نقدونی هم جزوی از قرعه کشی ما شوید هم جدا از خرید شارژ با قیمت مناسب، به سایت نقدونی کمکی هم کرده باشید تا در ارائه ی خدمات بیشتر به شما آمادگی لازم را داشته باشیم

با مراجعه به این صفحه می توانید شارژ بخرید:  http://www.naghdooni.ir/charge

با تشکر

نقدونی

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
نقدونی مرجع نقد و منتقدین، دانلود و سرگرمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 82
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 14,673
  • کدهای اختصاصی